tjugoniondeapriltvåtusenelva

älskling ringde o väckte mig idag, sen packa ja klart sen åkte ja till skolan, skulle få veta praktik och det blir på cuprum (: de kommer nog bli nice de!

sen va ja med amanda på donken sen drog jag till annika♥ då drog vi till hamnen och la oss o sola med cocosolja :D skönare!!! det blev kallt så vi drog upp på balkongen ist! ännu bättre 27+.

Sen drog ja in till stan skulle på cuprum o kolla när ja ska börja. så på måndag kl 11 ska jag komma till Cuprum och kolla vart allt står osv inför tisdagens jobb :)

sen va jag, hjärtat, schill, dalle och ramona o käka på daffys, de blev de vanliga där alltså kebabrulle med VITLÖKSSÅS vad annars ;)
ikväll blire väl fifa o kanske film (:  sen blir de sova med älskling inatt♥



jagälskardig♥


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback