tjugosjätteapriltvåtusenelva

i söndeags va jag, hjärtat♥ och andré o köpte glass sen på kvällen va vi o käkade på eastern! de va jag, hjärtat♥, hannah, andré, schill, ramona, dalle, jocke och ph :) trevligt!!!!
sen blev de badhusparken med hjärtat♥, hannah och andré 


igår va vi o köpte glass med andré sen va jag hem o käkade o sen åkte jag upp till hjärtat♥ och vi kollade på lilo och stitch 1 och 2!!!! sen åkte jag hem från hjärtat  mitt! ♥
idag vaknade jag av att hjärtat♥ ringde och väckte mig sen åkte ja med mamma till skolan sen va jag där idag! nice tycker jag! sen när vi slutade följde jag och äslkling♥ med schill för han skulle kolla på solbrillor (: sen åkte vi hem till hjärtat♥ och spelade fifa, o fixa käk, gott som fan blev de :D
nu är vi hemma hos mig och kollar på husk, eller ja järtat kollar o ja kollar lite då och då... men snart ska jag lägga mig igen o mysa lite :)♥♥♥

idag fyller SÖTA marielle 18 år :D GRATTIS♥♥♥



jagälskardig♥


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback