tolfteapriltvåtusenelva

kom till skolan typ tjugo i 8 idag, men vi skulle börja 9 så då satt vi oss i matsalen o spelade lite kort när klockan va typ halv nio så kom ♥ de tkr jag var mys :) sen började vi och vi pratade om rotfrukter (: fick smaka de flesta, vissa var goda och andra inte! sen följde jennie med mig på affärn så ja kunde köpa mat, sen upp o käka o då kom ♥ igen =)
sen slutade vi tydligen så jag o jennie gick på affärn och bestämde för att göra vår uppgift direkt, iallafall med att kolla priserna (: sen tog vi bussen hem och nu sitter jag här o väntar på att ♥ ska sluta såå jag kan gå till han :) sen ska vi in o käka kebab innan vi ska på larrys med ida o kolla på fotboll!!!
det är ju manchester united - chelsea i CL returmötet! och jag hoppas verkligen att united vinner, men de borde de göra :) eftersom de har de bästa spelarna

ÄLSKADE MANCHESTER UNITED ♥



over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback