den senaste tiden!

va på skolan i fredags sen åkte jag buss hem packade fort som fan! sen åka in till stan för att ta bussen till pappa! så i helgen va ja hos pappa i borgvattnet! ganska skönt o bara ta de lugnt spela kort osv!

i söndags när ja kom hem va det bara hoppa in i duschen o sen lägga sig för på måndagen skulle man upp kl 6 xD

igår som då var måndag så va ja såklart på skolan träffade min stora söta fina lilla flicka! kan ni gissa vem de kan vara då? ;) efter skolan drog jag till annika! och käkade middag o snackade lite! mysigt värre...
åkte in till stan igen till halv 7 då gick jag och alke till torvalla från stan! det kändes i benen faktiskt.

imorse klev ja upp kvart över 6 åkte med bussen halv 7 xD fyfan va trött jag var! shit alltså
bakade havreflarn tomas va så snäll o fixade plåtar åt mig :) haha kan ju bara säga ANETTE!!! åååh så roligt jag stog o skrev etiketter till matlådorna och då lutar hon sig emot mig så hon typ hänger på mig o hon får ett sms o de vibrerar båda börjar asgarva! hahahaha.......
sen va de massa annat roligt på skolan :D

när vi skulle städa så spruta anette vatten på mig de såg ut som att jag hade kissat på mig! eller hade jag det ?  de är frågan!!!! sen gick ja på stan en snabbis med idaali o elin, kollade på bebiskläder o annat åt fasters lilla prinsessa ♥     la även undan en skjorta, sen blev det på affärn sen hem!!!!

nu ligger jag på mitt fina unitedtäcke, med tända ljus och musik




over and out / jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback