i love you! and i love my beautiful friends!

idag har jag vart med annika nästan hela dagen hur mys som helst att bara prata om massa saker som vi alltid gör ;) vilket kan vara så mycket roligt att vi bara skrattar, de är de som allting oftast slutar med! jempa o annika sitter och asgarvar :)

Annika jag vill bara säga att du är en av mina bästa vänner och jag kan verkligen lita på dig stumpan! du har en stort plats i mitt hjärta och ingen annan än du kommer ha den platsen! DU ÄR HELT UNDERBAR♥



sen vill jag säga att alla ni andra som är mina vänner att ni också är helt underbara♥! skulle kunna skriva jättemycket till men jag kommer inte orka det! hehe


sen vill jag bara säga att jag har världens bästa pojkvän han är helt underbar, han skulle egentligen åka till stockholm o vara borta den 14 då vi har fyramånader men han ska INTE åka!!! ÖVERLYCKLIG TJEJ JAG ÄR♥
ne nu ska jag gå och pussa på min pojkvän ♥


jagälskardig♥

over and out / jennifer


Kommentarer
annika blom säger:

du är så go <3

2011-08-16 | 13:30:25
Bloggadress: http://annikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback