många tända ljus i regnet!

ikväll var jag, hannah, micke och andré och tände ljus för dig fina kristoffer, tårarna bara rann, ska dit igen nångång i veckan med armin och tända ännu ett ljus....
hoppas du hörde när jag sa att vi ses snart min stalker, du kommer alltid finnas här inne i mitt hjärta. Att förlora än vän är så fruktansvärt hemskt! snälla kom tillbaka så jag får träffa dig igen! så vi kan sitta där på österäng o prata om bara saker som du och jag pratade om! jag minns på halloween när jag kände igen alla förutom du, och ni väntade med mig tills min buss kom! 
hoppas att du kikar in på min blogg någonting uppifrån himlen!


KRISTOFFER DU ÄR SAKNAD♥ vi alla älskar dig



en bild kommer senare, har inte hunnit fört över den till datorn än

Kommentarer
Sofia säger:

Vad hände? :/

2011-08-20 | 20:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback