please come back!

Idag har jag haft mitt körkort i 1,5 år! woopwoop!!!
är hos kusin anders i enånger, och ska snart åka ner till norrtälje för där bor ju kusin ante :) imorn ska vi in till sthlmcity..

jag saknar min  älskling så sjuuuuukt mycket, längtar verkligen till söndagkväll då jag får krama om dig och pussa på dig och framförallt SOVA med dig ♥


i onsdags var jag och armin och tände ljus för dig krilla! de blåste jättemycket så ljusen slocknade lika fort :( men vi satt med dig i säkert 30 minuter alldeles tysta och bara tänkte på dig! du kommer alltid att vara saknad! Krilla vi alla saknar dig, det har gått 8 dagar nu, du var alldeles för ung SNÄLLA kom tillbaka♥





jagälskardig♥

over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback