svin!

jahaja annika tyckte ja skulle uppdatera min blogg så ja gör väl det då!!

gårdagen kan beskrivas med ett ord och det är SSSSSSSSSSSSSSSvin

igår va vi ut först så käkade ja o annika middag med erica o patrik! potatisgratäng och fläskfilé gott som fan :D senare kom jesper och då fick han sin present av mig! han blev glad för den, när jag såg den så tänkte ja direkt på jesper! så kände mig tvungen o köpa den! det var en top gear kalender!!

sen drog vi till the rock för vi skulle hälsa på erica, sen drog vi mot g3 o där va de så lååång kö, så vi drog til larrys ist! när vi nästan stog i kön så träffa ja philip!!! sen drog vi in på larrys o där va det rätt så mkt folk... haha åkte buss sen med skönsandra hem, där blev de massa käftande... haha säger bara "mitt rövhål är enkelriktat iaf!" haha då skrattade alla som satt på bussen! jag o sandra asgarva de gick verkligen inte att sluta...


just nu sitter ja hos annika, vi har sett i rymden finns inga känslor! bästa svenska filmn på länge... mysdag jatack! ♥

snart ska ja åka hem sen ikväll ska ja träffa tjejerna! och imorn blir det gym!!


HÖRS DÅ



over and out / jennifer

Kommentarer
Smajmon säger:

e det ditt rövhål som e enkelriktat? :P hahaha

2011-02-12 | 17:31:22
Jennifer säger:

Haha Näe, de är de inte :p de va en kille som sa de på bussen

2011-02-12 | 18:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback