en saknad!

jag känner en slags saknad! det är av en person som får mig så glad när man hör denna persons röst! tiden rinner iväg så fort så man inser inte vad som händer känns som att jag förlorade dig för ett bra tag sen. minns när vi träffades första gången antar att du också gör det ;) synd bara att du bor så galet långt borta, du kommer alltid ha en plats inom mig vännen! och jag vill att du ska veta att jag saknar dig och du är en vän jag kan lita på..

virre du kommer alltid vara en bra vän, synd vi inte snackar så mycket nuförtiden :/

jag skriver om dig idag för att jag drömde om dig inatt! vi hade så galet roligt, hoppas verkligen att den dagen kommer snart då jag får träffa dig igen! jag vet också att jag inte har berättat allt för dig under den tiden vi pratade som mest, men när vi ses igen så ska du få höra allt. jag lovar dig tack för att du finns, du är bäst♥



over and out / jennifer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback