gym, jag älskart

Gympass kl 10 imorse med jocke! första passet sen skiten med ryggen, har dock fortfarande ont, men äh vafan de e bara köra på men började väldigt lätt! skönt som fan va de iaf, när ja skulle stretcha så skakade mina ben! vilket betyder att jag har kört på bra! körde en magövning, den tog efter ett tag o när de va som jobbigast så va de bara fortsätta att kämpa! riktigt skönt att träna på morgonen jag älskar det! bara det blir sommar o varmt så blire ut o löpa :D som jag har saknat det!


en jättegammal bild!

sebastian va snäll o ge mig tips på kosttillskott så blir köpa de också! tack grabben ;)

jaha va ska man hitta på tills ikväll då ? 
har en dejt bokad med min hannis i klanghallen ikväll ♥
de kommer bli riktigt trevligt!


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback