i miss you!

Du är den bästa vän man kan ha och jag kan inte tänka mig någon som är så underbar som du♥

från den dagen vi träffades tills döde skiljer oss åt så kommer du ALLTID att vara min absolut bästa vän!
känns lite jobbigt när man behöver dig här hemma, men jag vet at du har det bra och det gör mig lycklig!

om 11 dagar är vi på väg till dig och jag längtar så!!
ida sandström va skulle jag göra utan dig ? jag skulle seriöst inte kunna leva...
JAG ÄLSKAR DIG VÄNNEN ♥



vi är en hör ihop
som två träd med samma rot
och jag är föralltid din vän, när jag kan ger jag svar
på den kraft vår kärlek har, den ger mer än du ser
VI ÄR EN ♥



over and out / jennifer

Kommentarer
Ida säger:

jävla sötunge! ÄLSKAR DIG!

Kommer bli så jävla grymt när ni kommer hit <3

2011-01-21 | 17:36:27
Jennifer säger:

Jaa de kommer bli underbart kul <3 inte länge kvar tills vi ses <3<3

2011-01-23 | 19:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback