mysdag med en av mina bästa vänner!

Idag när ja kom in till stan från pappa så kom annika in vid 10 för att följa med mig hem för vi skulle ha en så kallade dejt! vi tog bussen hem till mig, fixade kaffe o mackor mums! Sen gick vi upp till jontes/antons rum o såg på LEJONKUNGEN 1 o 2 ♥ verkligen mys! sen bäställde vi pizza mums va gött de var blev den vanliga vesuvio med vitlökssås YUMMIE! medans vi åt kollade vi lite på björnbröder en bra film med bra låtar!
snacka om disneydag idag alltså men satan va mys det var! sen följde jag med annika ner till bussen eftersom hon skulle iväg o jobba, så då blev de en massa snack det gillas!
Annika Blom du är en sån underbar vän är så glad att vi lärde känna varandra! snart är det 3 år sedan vi träffades och det ska bli en massa år till! du har alltid ställt upp för mig i alla lägen och du är en av mina allra bästa vänner, med dig kan jag prata om allt. Du betyder så mycket för mig, älskar dig vännen ♥
over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback