nyår! och lite annat

på nyårsafton åkte jag till frösön för att fixa mig inför kvällen, sen kom jesper o nemo o hämta mig för vi skulle hem till elin :)
jesper körde på fel sida av vägen för att vänja mig med vänstertrafik! de tycker jag var snällt! väl framme så blev det fixa dricka o sen vänta på resterande, för att äta mat! vi fick en massa olika uppmaningar som vi skulle göra under middagen! JAG GARVA SÖNDER under middagen tror inte jag var ensam om det! de va så galet roligt!!!

efter maten körde vi en musiktävling i de lagen som vi va tilldelad! de gick bra, men segern gick till lag 1.
sen prata ja och emma om att till hösten åka ner och se djurgården-linköping! o shoppa osv :D

vi kollade på hockey o sedan va vi ut o sköt raketer o drack champange!
TACK ALLA FÖR DETTA DYGN!♥

Har även träffat bästa vän en hel del nu när hon har vart hemma :D de har varit helt underbart ♥
köpte gymkort för 1 år igår på friskis! så nu jävlar!!!!


kan ju säga att mitt nyårslöfte är lite annorlunda än va man brukar ha! hahaha




over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback