ännu en dag med sol och värme!

äntligen är värmen här i Östersund! så idag måste man ut i solen såklart och helt klart med kokosolja och bikini...



kanske blir en sväng på sportfältet idag, för jag vill se fotboll jag struntar i om de äldsta är födda 95.. men va gör de liksom, när man älskar fotboll så kan man kolla på de som är 7-8 år!

jag kommer ihåg då när jag kunde splea fotboll, jag slutade för 5 år sedan. pga skador....




sitter just nu hos älskling, han sover och jag skriver här för de är galet varmt på hans rum så jag klarar inte av att sova längre! HAHA
just de idag fyller anton år också :) och brorsan fyllde i måndags :)

ne nu måste jag duscha eller dra ut snart, FÖR VARMT INNE!!!!!!!!!!!!!!!




jagälskardig♥


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback