lång natt, mysig dag, bättre kväll!!!

somnade jättesent inatt, för jag mådde verkligen inte bra! blir så när man åt en kycklingfilé, två karréskivor, potatisgratäng o massa sallad! aja de blev komma på frågor också igårkväll :) höhö



när jag vaknade gick ja ut o satt mig, sen åt vi frukost och började packa... gabis är så söt :)
vi åkte hemåt med anders maritess o gabis, jonte åkte med de till enånger... vi åkte till volvo först o tanka, sen va vi till claes ohlsson o de skulle köpa lite grejjer! sen åkte vi till max asgott ju... ja åt delifreshmål. kanske de godaste i matväg på max! sen åt vi glass med topping, gott som satan :) sen åkte vi hem till torvalla de gick in o kolla i mitt rum :) hihuuu

sen cyklade jag upp till min älskling som jag har saknat så (: underbart att få träffa min pojk igen ♥

just det, jag letar någon som är villig att göra om designen på min blogg :)

jagälskardig♥


over and out / jennifer


Kommentarer
Tina säger:

så söt kan verkligen förstå att du saknat honom! Fin blogg du har.

2011-07-11 | 12:23:04
Bloggadress: http://tinazpicaboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback