sol och värme!!! zoo, minigolf, morden i midsommer!

THIS DAY WAS FUCKIN AWESOME!!!!!!

började imorse med att klockan ringde 06:20 för jag skulle vara hos tandläkaren kl 7....
sen cyklade jag hem för att mysa med min älskling ♥
sen ringde momma o sa att de skulle åka.

sagt och gjort de kom och hämtade mig,
DE var:
momma, moffa, edgar och dante... Vi åkte till frösö zoo. Jag tyckte det var kul att kolla på alla djuren som fanns där, alla lejon, tigrar, zebror, björnar, påfåglar, ormar, apor. you name it! sen åkte vi till stocketitt och fikade, mysigt som satan♥... längtar tills mina prinsar flyttar hit, jag ska dock försöka få bort deras stockholmska dialekt på vissa ord! (bilder från zoo kommer senare, I promise you)


De släppte av mig hos annika, vi tog på oss bikini och gick till badhusparken för att spela minigolf, de gick bra!
kul hade vi om inte annat, men de va väl ingen nyhet... kan någon komma på en tråkig stund jag haft med denna underbara tjej ? tror inte de va!!!!
Gumman du är bäst♥








Senare på kvällen gick jag till bästavän♥ och kollade på morden i midsommer! svårare än vanligt att lista ut mördaren! men men...
sen gick jag hem till min älskling♥ och här sitter jag nu!!


imorn tänkte jag försöka se lite fotboll de är ju trots allt storsjöcupen!




jagälskardig♥



over and out / jennifer

Kommentarer
annika b säger:

Du är underbar Jempa! <3

2011-07-07 | 07:31:59
Bloggadress: http://annikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback