fjärdejunitvåtusenelva

har vart dålig igen på att uppdatera, men nu har utbildningen slutat, den slutade den 1:a juni samma dag som alla tog studenten här! vi va på middag sen hos amanda, sen åkte jag och älskling till stan o kollade på martina o maddes spelning, de är så duktiga!!!!

sen träffade vi dalle o ramona :) vi gick till österäng och sen till falblol o sen till trappan, sen åkte jag o älskling hem till älskling o käka kebab o sen sov vi, jag somnade typ direkt! sen va jag hem ganska snabbt på torsdagen o sen kom älskling till mig vi käkade middag sen åkte vi in till stan för vi skulle på bio, och vi missade sista bussen hem från stan så vi gick hem, kan ju säga att jag har ont i mitt ben sen dess!!!!!


nu är jag hos pappa i borgvattnet! och jag saknar mitt hjärta så sjukt mycket, har aldrig saknat någon så här mycket tror jag! är jobbigt att sova själv, och jag vill känna din trygghet!


jagälskardig♥


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback