motala 9-13/6-11♥

i torsdags så åkte jag och åke ner till motala, han körde till sveg o sen körde jag till lindesberg, men vi tog ett stopp i borlänge och käkade lunch!
när vi kom fram startades grillen, drack en cider o mådde gott :) amelia va o klädde deras vagn/flak! när vi satt o åt så spöregnade det!

fredagen var det studenten! min lilla b2 skulle ta studenten sen kolla vi när de åkte flak sen åkte vi hem o fixa lite innan alla kom eller ja de va marianne, björn o familjen rytthammar! sen kollade jag o jacob på film på kvällen..


på lördagen så va jag o amelia o hyrde film och hade de allmänt mysigt!

söndagen åkte vi in till norrköping! käkade lunch, va till lägenheten där jacob bor och handlade lite smågrejer ;) 


jag och amelia tog en promenadvid slussarna osv!!


sen kollade vi på film! upp tidigt på måndagsmorgonen för att åka hem! vid 5 var vi hemma igen :D skönt eftersom jag har saknat min älskling så sjukt mycket!



jagälskardig♥


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback