tjugoandrajunitvåtusenelva

idag va jag på möte på arbetsförmedlingen, sen träffa ja annika på stan. så följde me henne hem! käka middag hos henne! mysigt som satan... sen träffa ja jocke o vi va på dollarstore, löpte chips och folieformar! ska ju till sjöstugan på fredag så de blir nog riktigt nice....

nu sitter jag hos älskling vi ska fortsätta med vårt maraton sen :)
imorgon ska jag, annika och petra till fredriks grav, sen hem och packa o sen till älskling o sova! ska nämligen åka på fredag, o då ska vi handla de sista! :D



fredag till måndag är jag oanträffbar! då ska jag bara ägna tid åt mig och min älskling, och till momma o moffa såklart, eftersom vi ska va hos dom typ ;)



jagälskardig♥


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback