andramarstvåtusenelva

1.5 vecka sen utbildningen började och jag stortrivs i klassen!
vi hade helen idag och pratade myket om diskriminering och jämnställdhet. och på slutet fick alla ett papper på ryggen där alla skulle skriva något positivt om varje person, det var riktigt kul o se va alla hade skrivit sen :)
sanna, anette och rebecca skrev samma sak o det var FISK!



efter skolan följde jag med simonkäthner till badhusparken och där träffade vi johannilsson
vi gick till törners när solen försvann och jag drack en vaniljlatte, vilket är typ det godaste man kan dricka på cafén...




sen gick vi runt på stan en sväng på staden jag köpte en bok om bonscott

jag har kommit på va jag ska tatuera in om ja ska göra en tatuering!
one hot angel
one cool devil
förlåt för dålig uppdatering men datorn har som sagt vart på lagning!





over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback