artonde-tjugondemarstvåtusenelva

va med mina kusiner i fredags o myste efter skolan! kollade även hockey, det blev en massa fula ord som sades och jag blev jätteglad på slutet när cluben hade vunnit!! sprang fram och tillbaka i hallen, mina kusiner undrade nog va ja höll på med! haha

i lördags så åkte ja mamma o pelle till anviken för att lämna kusinerna! fick fika mums va gott det var, åkte hem käkade middag o senare skulle det bli bio... vi skulle se min låtsasfru men det blev hur många lingon finns det i världen... jag o marielle satt och skrattade väldigt mycket riktigt bra film, den rekommenderar jag
efter filmen drog ja o marielle till sara där var även ida, det blev spela lite kort!
sen åkte vi hem! :)
på söndagen så åkte jag in på stan och träffade simonstaflin :) trevligt som satan! sen blev det åka hem o kolla på hockey igen den sista och avgörande matchen!
matchen gick rent ut sagt åt helvete! säsongen över för cluben... blev så arg och besviken så jag fällde nån tår o jaa de gick ju åt helvete!!! tänk om de hade vunnit va bra de skulle bli! men fan de skulle bytt in engstrand tidigare!!!!!!
FAN DUMMA SKELLEFTEÅ.... DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!
over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback