åttondemarstvåtusenelva

godmmorgon!

helgen som var så va jag i strömsnäs o hälsade på! mysigt värre, träffa ju lillvovven igen jag tror inte han ville att ja skulle åka hem eftersom han la sig på min väska :)
annars har vi inte gjort så mkt i helgen, slappat o sett melodifestivalen....

igår åkte jag buss hem och sen när ja kom hem blev det käka, ta fram skor o sedan åkte jag in mot skolan! haha de va några killar som sa fjortis till mig! ja hade min blå nikejacka på mig och solbrillor o sen hade jag min påse från billabong xD hahahaha
vi började 14.00 igår och vi lärde oss att hantera kniven, vi skulle finhacka röd- och gullök. strimla vitkål och göra stavar av kålrot o morot.

sen gick ja o rebecca till affärn sen tog vi bussen hem :) när man kom hem så blev det käka, men de blev inte så gott, eftersom vår sweetchilisås va slut, FAN....
efter maten så färgade jag håret! blondt...


idag ska jag till tandläkaren o kolla upp den dära knölen... sen ska jag på skolan, det är bakning idag på schemat :) får se hur det kommer gå!
börjar kl 14 :D


aja skriver väl nått mer! hörs då


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback