sjuttondemarstvåtusenelva - blev faster ♥

idag var en riktigt bra dag, fick veta att min bror och mimmi åkte in till sjuhjuset! vid kl 12 la min bror upp en bild på facebook på min lilla brorsdotter! så söt hon är den lilla bebisen... hon skulle födas den 17 april egentligen men kom idag den 17 mars alltså en månad för tidigt, hon vägde 2660g fick jag reda på :) jag är så glad för er skull och jag önskar er all lycka :) ni kommer bli riktigt bra föräldrar de känner jag på mig...

blev så lycklig när jag fick veta att allt gick bra vid födseln ♥

jag älskar er alla tre, ni är underbara (:




här är då min bror tobias som blivit pappa! fast de här är då en riktigt gammal bild den kanske är tagen för ca 24 år sedan...


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback