tjugoniondemarstvåtusenelva

va uppe tidigt idag igen! satan va jag var trött imorse.. men vafan de gick, skrämde min fiskpudding 3 ggr idag HAHA lite kul va de... helskööön dag på skolan iaf, de är mest tack vare martin o simon. Har inte skrattat så mkt på väldigt länge! hahahahahaha

just de jag va o gymmade efter skolan det blev ungefär 50 min o de kommer troligtvis kännas imorn men jag klagar inte eftersom jag ÄLSKAR träningsvärk!

just nu kollar jag på fotboll eller ja de är inte just precis för sekunden eftersom de nyss spelade klart första halvlek! sverige leder iaf mot moldavien med 1-0 målet gjordes av mikael lustig! zlatan brände en straff också för er som vill veta! trodde faktiskt att han skulle sätta den! eller ja de va målvakten som räddade en dåligt lagd straff! hehe men sånt som händer! de e bara fortsätta att spela o helst får ni göra lite mål!


imorn börjar vi tidigt igen! kommer väl snart bli van att kliva upp 05.50 xD


hörs!

over and out / jennifer

Kommentarer
anette säger:

heheehheheehehheehehe, du ska bara skrämmas ruu

2011-03-30 | 20:15:10
Bloggadress: http://bbullets.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback