tjugotredje/tjugofjärdemarstvåtusenelva

Igår på skolan hade vi ölprovning och det blev 15 sorter


det tyckte jag var gott :) yummie... sen åkte vi till pilis på bryggeriet och premiär smakade deras påsköl, satan va god den va...

sen åkte vi hem till anette för hon skulle hämta lite kläder, sen åkte vi hem till martin o sen släppte de av mig hemma :) va o käkade o sen åkte jag till annika o kollade på film de tyckte ja va mys ♥
idag hade vi vinprovning på skolan :) de vita var goda men inte de röda.. jag är ingen vinmänniska! är mer en ölmänniska faktiskt..
efter vi hade slutat så satt jag, sanna, rebecca, anette, martin o henrik kvar ett bra tag o bara snacka vi kom in på en massa ämnen! hahaa så roligt var det :)

idag fyller min vän tommy år, GRATTIS!!!!!!!


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback