tolftemarstvåtusenelva - pulkaåkning och modell för en dag

igår va jag o bowlade med sara, ida, linnea, jesper och johan :) alla vi som börjar på j va på en bana :D
lekte även med mina kusiner igår!
och idag klev jag upp kvart över åtta... blev bygga lego med kusinerna sen va vi och åkte pulka/snowracer, satan va fort det gick!!!!


nu ska jag snart åka in till stan för jag och ida och sara och linnea ska vara modell för en dag idag! det kommer bli kul. sen blir det åka hem och vara med kusinerna och sen kolla melodifestivalen :) ikväll blire läsa godnattsaga för prinsarna!!!



Bästa vän är på väg tillbaka till sverige nu! ska bli kul att träffa henne igen ♥


skriver nått sen HÖRS då


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback