andramajtvåtusenelva

idag va jag först på skolan o hämtade mina kockkläder och pussade lite på mitt hjärta :) innan ja skulle på praktiken som jag har på Cuprum! de första vi gjorde va att gå genom kassasystemet sen fick ja kolla runt vart allt är o sen fick ja kolla all alkohol vad som finns osv. tror de kommer bli najs

sen träffade jag tom på stan så han följde med mig och köpte parfym och sen gick vi o kolla vilka filmer som går på bio och sen gick vi in på åhlens o där kollade vi på lite filmer, sen ringde älskling så gick vi på stan en sväng! sen åkte vi hem till mig o ja käka sen gick vi upp till hjärtat sen la vi lite pärlplattor med tova, eller jag la pärplattor älsk satt o åt och tova lekte med barbies!

nu sitter ja här o skriver sen ska jag och älskling träffa andré (:



jagälskardig♥



over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback