den senaste tiden!

förlåt igen! jag vet att jag inte har uppdaterat på ett bra tag, men jag hinner liksom inte göra det! den senaste tiden har jag haft fullt upp på praktiken och har även varit mycket med pojkvännen...

har varit och hälsat på brorsan, mimmi och ebba också, fasters lilla sötnos :)

förra lördagen firade vi 1 månad, tänk att tiden går så fort :) men riktigt underbart är det att vara kär, du är de bästa som har hänt mig, och jag är glad att du är min ♥ du tår mig att vara den lyckligaste tjejen på denna jord!
praktiken på cuprum går jättebra, har varit i köket sen i tisdags, men gick hem idag pga en fruktansvärd mensvärk.. HATA! nu sitter ja o väntar på älskling som slutar om ett tag o då ska han komma hit, de tycker jag är bra blir väl kolla på nån film o sen sova skulle ja tro (:
aja jag skriver väl nått mer sen :)
jagälskardig ♥

over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback