halsfluss, o´learys CLfinal

har legat i halsfluss nu i några dagar käkar antibiotika nu! så de är på bättringsvägen, har ingen feber nu iaf de tycker jag är nice, men halsen gör fortfarande ont!
igår va ja på larrys med rebaz och yoseph   finalen gick ju som den gick! men barca var värd den eftersom de spelade bättre, men united skulle ha startat med min man o sen bytt in berbatov :)
älskling kom när han hade slutat! sen åkte vi hem till han låg o pratade litegrann och åt lite pimpim :)

natten till idag vid 2 åkte ja o hämta bror lena o ludde sen skjutsa vi hem dom sen åkte vi hem o sov :) idag har jag städat, duschat, ätit nyponsoppa med glass och mandelbiskvier!!
inatt ska jag äntligen sova med min älskling ♥
jagälskardig♥


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback