helgen!

i fredags va jag med annika och va till cuprum  sen va jag, älskling, ramona, dalle och schill och käkade på daffys! satan va gött de va :D sen åkte vi hem till älskling sen gick vi till affärn o köpte chips, dricka och dipp :D sen kolla vi på a walk to remember sen la vi ss och sov... mysigt värre.

på lördagen vaknade vi halv 9 vi låg o myste ett tag sen halv 12 hoppa vi in i duschen o ida skrev att hon skulle ta bussen kvart i men de lästa ja 5 över 12 sen tog vi bussen som gick kvart över 12 in till stan följde me ida o gjorde några ärenden! sen gick vi på bolaget med ida sen kom andré sen gick vi på donken o käkade gött som fan :) sen hämtade vi ramona o dalle sen va vi o handla. efter de åkte vi hem till älskling o började med maten, jag o ramona satt o prata en massa :D jag va tvungen o käka innan 6 för då skulle ja åka till tjejorna i brunflo vi blev, jag, ida, ida, annika, marielle o kristina!
vi sjöng singstar o körde lite andra spel! sen åkte vi in till stan o träffa älskling mfl vid majbrasan! sen drog vi på larrys sen gick jag, andré och älskling till donken och köpte lite käk sen åkte vi hem till älsklingen ♥

Söndagen vaknade vi tidigt låg kvar i sängen tills klockan var 11 då gick vi o duscha sen kollade vi på film och jag somnade för ja va så trött hjärtat väckte mig när filmen va slut :) sen drog vi till valla för älskling skulle träna satt o tog lite egobilder, de tyckte hjärtat va bra, eftersom han vill ha massa bilder :P sen när vi kom tillbaka gick vi o duscha igen! sen börja ja packa eftersom ja skulle sova hemma den natten! sen när ja åkte hem så satt jonas på bussen så snacka lite med han!

det var min helg, och den var helt underbar!


jagälskardig♥


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback