...

i onsdags skulle min biologiska farmor fyllt år! tyvärr hann jag inte träffa dig, men du vet att jag var på väg! önskar att jag hade kunnat fått träffa dig en gång iallafall! samma med min farfar, tänk om jag ändå hade kunnat få träffa er! men man kan ju inte vrida tillbaka tiden eftersom ni inte fanns vid liv när jag föddes! kan inte någon bygga en tidsmaskin så jag hade kunnat flytta tillbaka tills min pappa och hans syskon var mindre, då hade jag träffat er!
istället fick jag lära känna sixten och britta, som pappa bodde hos från att han var liten! det var som min farmor och farfar!


ni alla finns i mitt hjärta ♥






jagälskardig♥

over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback