no voice!

som sagt jag har inte haft min normala röst sen tisdags, kunde knappt säga nånting och i onsdags va ja på möte, men då kom knappt vartannat ord fram, så då var det bara att vara tyst!

i måndags hade vi 7 månader tänk att det har gått så fort! jag bjöd älskling på mat, vi va till lilla siam och åt :) det blev anka och oxfilé :)
sen massa mys :)

idag var vi in på möte om norgejobb! får se då...
ska ha varit till 4 företag innan tisdag och prata lite, men inte så lätt om man nästan inte har någon röst! får ta de på måndag eller berätta om det på mötet på tisdag!

ikväll ska jag ttyp dricka te och bara vila min hals och vara tyst!
imorgon ska jag, armin och jesper åka till revsund för att hälsa på krillas grav! ska även kolla till morfars brors grav, sen på kvällen blir det biomys! blir en chillhelg! bara koppla av och försöka få tillbaka rösten :)


jagälskardig♥


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback