4 månader kvar!

Idag är det bara 4 månader kvar på min prövotid på körkortet! så då har man haft de i två år :)

de är mycket som händer nu!
älskling fyller om en vecka
linnea två dagar efter hjärtat
ida 3 dagar efter linnea
sen fyller jag år 1 månad efter ida
och sara 3 dagar efter mig :P hehe

Just de vi har fixat biljetter till min första elitseriematch någonsin och det är dagen efter min födelsedag :) shit vad jag längtar tills jag få se hlinka,hlavac,jämtin,johansson mfl spela :D kommer bli kung att åka upp till ö-vik och kolla :) tur jag har med mig älsklingen som kan ta hand om mig om jag skulle dö när jag ser lhc! som jag höll på när jag såg man.united!


jagälskardig♥




over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback