bloody sunday!

Idag är det en splear och filmdag för oss tror jag!

igår va vi iallafall på relaxen och tog det bara lugnt, lite tid för oss själva! mys som bara den..
sen gick vi ner och väntade på bussen, men då kommer mamma förbi och hon skjutsade oss till lillänge! sen åkte vi hem till micke, hängde upp de blöta badkläderna..
middag blev det på daffys pizza m. pizzasallad :) sen gick vi vidare och hamnade hos estmo, där några hade börjat rätt så tidigt med drickandet! men ack så snygga de var :) speciellt PH och JOCKE!!!!

sen åkte vi hem till micke och kollade på astroboy. Den var faktiskt bra! och myste med chips o allt va det var!

jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska ge till min pojk på onsdag när han blir 21 :) snälla hjälp mig ?



jagälskardig♥



over and out / jennifer

Kommentarer
Jocke säger:

Imorn får du skriva om hur hårt HV kommer slakta LHC, mohaha

2011-10-31 | 12:41:11
Bloggadress: http://joakimkarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback