flyger upp ur sängen!

ställde klockan på 09.20 imorse trodde jag, men man måste välja vilken dag i veckan också de hade ju jag glömt!
så det ringde ingen klocka imorse och jag vaknade 10.15 flyger upp ur sängen eftersom jag skulle på ungdomsmottagningen idag! kl 11 var jag bombsäker på att de va! jagade upp micke ur sängen också sen när vi var vid bussen så kollade jag vilken tid det var jag skulle dit! och det var kl 13 alltså hade vi skyndat oss i onödan! men då åkte vi till mickes mormor och morfar och då ringde de från UM och sa att barnmorskans barn hade blivit sjuk så det blev en ny tid som är på måndag kl 13!!!!

aja igår tillägnade jag bara tid till min pojkvän ingen mobil, ingen facebook bara en film och massa massa mys :) vi såg water for elephants bra film faktiskt. 



jag kan ju berätta om ett samtal jag och hjärtat hade också om någon är intresserad!
jag var sjukt torr i ansiktet och lånade lite aftershave balsam av micke och smorde in mina kinder sen la jag mig i sängen och efter ett tag så blir denna roliga konversationen fullt igång!!

M- vad gott du luktar, typ manligt.
J - jag vet, jag är lite manlig av mig.
J - hjärtat jag är transvestit :)
M- ......
micke vänder sig om och jag ligger och asgarvar! haha


jag hjärta dig ♥



jagälskardig♥


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback