kung!

fick världens bästa nyhet idag :D IDA kommer hem till jul helt underbart det gjorde min dag ännu bättre ;D
Då måste jag få träffa dig min lilla räka


som jag saknar dig gumman och snart kommer du hem :D
Nu börjar nedräkningen! och du jag vill ha hela din adress så jag kan skicka något åt dig :) kanske ett brev eller födelsedagspresent eller nåt liknande :)

vill typ ha jul nu :D så jag kan få krama om dig så slipper vi köra datakramar :P haha älskar dig vännen♥



jagälskardig♥

over and out / jennifer

Kommentarer
ida säger:

SÖTUNGE!!! Ska bli riktigt skönt att komma hem en sväng faktiskt :) love you! <3

2011-10-20 | 19:22:14
Micke säger:

I love you <3

2011-10-21 | 00:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback