lovelivelaugh

har inte skrivit sen i fredags då jag och världens underbaraste hade 6 månader tillsammans!♥
tänk vad tiden går fort, jag kommer aldrig glömma då du frågade mig om jag kunde hämta bakplåtspapper åt dig till något arbete och jag frågade vart det var osv! sen dagen efter tog vi bussen hem men jag vågade inte krama dig. men fyra dagar efter då kom första pussen och det blev mer än bara en sen dess har vi nästan varit med varandra hela tiden.



Vi har gått igenom lite grejer, men det är ingenting som förstör vårt förhållande! du vet att jag älskar dig mest av allt och jag vill att vi blir gamla tillsammans ♥




back to reality! jobbade i lördags och i söndags på lilla siam där jag trivs som fisken i vattnet :)
annars har jag mest myst med bästa! va till annika och lämnade hennes och kims present från mig och hjärtat !

idag ska jag och hjärtat äta middag på eastern och sen ska vi hälsa på dalle, ramona och lilla ellie som är lite mer än 3 veckor gammal :) det ska bli kul då ska vi ta med den stora bamsehunden vi köpte till henne!




jagälskardig♥


over and out / jennifer


Kommentarer
Nani säger:

I love you <3

2011-10-18 | 22:49:44
Jennifer säger:

jag älskar dig med hjärtat <3<3

2011-10-19 | 01:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback