sorry!

Förlåt att jag inte har skrivit på över en vecka!

jag och älskling åkte med min bror och far ner till enånger för att fira min kusin anders som fyllde 40 den 21a september!
Det var galet skoj! sen va vi på ikea och köpte lite grejjer :)

jag har även jobbat på dagis två dagar och varit hos annika och ätit middag och umgåtts :)
har tagit massa kort som kommer senare :)

idag var vi på badet med mia och tova lite senare kom annika och kim :) vi tog massa bilder med annikas undervattenskamera asroligt hade vi! haha relaxen is the shit :)


JUST NU: pratar jag med världens bästa vän IDA SANDSTRÖM! ♥♥ jag saknar dig underbara älskade vän!




jagälskardig



over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback