20 ÅR ♥

Igår eftersom klockan är över midnatt! Då fyllde en av mina absolut bästa vänner 20 år :)

ANNIKA BLOM

du är den personen jag har gjort så mycket galet med, vad ska jag ta som exempel (NAKENDANSEN,tomten,älgen,trappan,bofink,citaten) samt alla skratt och fotostunder. Jag litar på dig till 110% om inte ännu mer, du är den jag kan prata om med allt. Du är en helt underbar vän, att få vara med och fira din 20-årsdag gjorde mig glad och så där lycklig du vet :) även fast jag har feber så kom jag och lagade god mat till oss :)


annikas student!

alkoholfria drinkar at o'learys

nyårsafton 2010/2011

en solig dag 2011

sommaren 2010


Hoppas du hade en KUNGfödelsedag :)

jag älskar dig vännen ♥


over and out / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback